Fællesskab og masser af ridning

Velkommen til Ringkøbing og Omegns Rideklub

Vores mål er at være det sted, hvor alle ryttere, unge som ældre, nye som erfarne, begyndere som elite m.m. kan udvikle sig i fællesskab og dygtiggøre sig. Ringkøbing og Omegns Rideklub lægger meget vægt på dyrevelfærd og god omgangstone, og vi ser frem til at byde nye medlemmer og andre hesteinteresserede velkommen.

Vi tilbyder opstaldning, undervisning på elevhold og mulighed for at modtage undervisning ved flere forskellige undervisere, der kommer i vores klub. Du kan blandt andet få undervisning af Adam Sparlund. Derudover har vi også andre dygtige underviser der jævnligt underviser i vores klub.

11-10-2023

Nye sponsorere i klubben

Vi får mere opbakning i lokalområdet fra nye sponsorere.

19-02-2023

Gå til kæphest hos os

Vi elsker alt med hest, og derfor elsker vi også fællesskabet omkring kæpheste.

Kom og hver med, vi savner endnu flere kæpheste intresserede der vil være med.

10-12-2022

Interlink er ny sponsor i klubben

Endnu en sponsor med på holdet

10-12-2022