< tilbage 03-08-2022 - 20:42

Ny elevskoleansvarlig i ROK

Pr. 1/8-22 er Karina Nymark ny elevskoleansvarlig i rideklubben. Det er derfor Karina der skal kontaktes hvis du som elevrytter/ forælder til elevryttere har spørgsmål der vedrører elevkolen. Det kan være spørgsmål til opstart på et elevhold, undervisningen, elevhestene eller andet i relation hertil.

Kontakt foregår på følgende mail: elevskole@ringkoebing-rideklub.dk

Kontakt foregår på følgende mail: elevskole@ringkoebing-rideklub.dk

Karina er 31 år gammel og kommer med en baggrund af både praktisk og faglig erfaring indenfor hest og rideklub.
Efter opstart af elevskolen vil der indefor kort tid komme et intromøde, hvor der er mulighed for at høre mere og evt. stille spørgsmål.

Ringkøbing & Omegns Rideklub og Karina Nymark