< tilbage 20-07-2022 - 17:15

Så starter der kæphest for 4-16 årige i Ringkøbing

Nu er det slut med kun at kunne lege med sine kæpheste derhjemme !

Om lidt er det muligt, at kunne gå til kæphest hos Ringkøbing og Omegns Rideklub.

Hvorfor gå til kæphest?

• Du får god motion og træning af din krop.
  • Du kan deltage i konkurrencer og dygtiggøre dig.
  • Du får mange nye venskaber gennem sporten.
  • Du dyrker en sport som alle kan være med til.
  • Det er sjovt og udfordrende.
  • Du kan ride alle discipliner indenfor hestesport på din kæphest
  • Kæphesteridning kan give en god forståelse af alt fra øvelser i dressuren til forståelsen af linjeføringen i på en springbane, samt ponygames.

Det er kun fantasien der sætter grænser for, hvad man kan lave af aktiviteter med kæphest.

Vi vil lave kreative timer, hvor man i fællesskab kan lave ting til sin kæphest.

Vi vil afholde kæpheste stævner

Vi vil afholde ridelejr og vi har masser af faciliteter der gør, at vi kan lave alle mulige arrangementer.

Vi vil skabe et fantastisk fællesskab hvor der er plads til alle.

Holdene kommer til en start, til at ligge om mandagen, men ved stor interesse, så kan der laves flere hold andre dage. En undervisning varer 45 min og man betaler for 3 måneder ad gangen.

Prisen er:

300 kr for 3 måneder hvis man har egen kæphest
450 kr for 3 måneder hvis du skal låne en kæphest.

Hvis du ikke er medlem af klubben i forvejen, så skal der betales et halvårligt klubmedlemskab til Ringkøbing og Omegns Rideklub på 200 kr.

Der er opstart den 8. august kl. 17.00-17.45, på vesttarpvej 7.

Første gang er prøvegang (medbring kæphest hvis du har), og jo flere der kommer, jo flere hold laver vi.

For at vi ved ca hvor mange der kommer, så skal du klikke ind på vores hjemmeside, på forsiden, og tilmeld dig. Vælg kæphest i menuen.

Ønsket er at opdele hold efter alder, men vi skal først lige se hvor mange der kommer og så bygger vi mere og mere på. Alting skal starte et sted, og vi drømmer stort.
Det er primær for aldersgruppen 4-16 år.

Vi håber på at se en masse skønne børn og unge.

Ringkøbing og Omegns Rideklub

Kommenter artikel

(Kommentarer skal godkendes før de bliver vist)