Stævnesponsor

Ønsker du at hjælpe Ringkøbing og Omegns Rideklub til stævner, hvor du samtidig opnår omtale af dit firma? Så skal du være stævne sponsor !

Der er mulighed for at hjælpe vores stævner.
Det kan du gøre ved at donere gaver, som vi kan give til rytterne som præmier.

Skriv en mail til hvis du har noget som du vil donere. Så kontakter vi dig og aftaler nærmere om afhentning af de gaver som du ønsker at give.
Dit navn vil blive nævnt ved præmieoverrækkelsen, samt nævnt på Epuipe.

Der er derudover mulighed for forskellige løsninger til stævner:

1: Rideklubben sørger for gaver og unikke rosetter og du får navn på 1 klasse = 1.200,00 kr

2: Du sørger for gaver, vi sørger for unikke rosetter og du får navn på 1 klasse = 800,00 kr

3: Du sørger for gaver og rosetter, og du
får navn på en klasse = 400,00 kr

4: Ønsker du at være fast sponsor for 1 år ad gangen, så er det også en mulighed.
Som fast stævnesponsor får man et link til sin hjemmeside fra Ringkøbing og Omegns Rideklubs hjemmeside. Man får opkaldt en "klasse" i firmanavnet til stævnet, samt omtale på vores sociale medier på stævnedagen.
Prisen for dette er gavekort til vores ryttere til hvert eneste stævne.
Skriv til hvis det har interesse.

I menuen kan du se klubbens faste stævnesponsorer.