< tilbage 21-05-2022 - 16:36

Elevskole ansvarlig søges

Vil du være med til at gøre en forskel for vores Rideskole og går du med en drøm om at være elevskole ansvarlig, så se her!

Ringkøbing og Omegns Rideklub søger en engageret elevskole ansvarlig. Vi har store visioner og vi mangler en holdspiller mere, som vil elske at udvikle vores klub.

Vi ønsker os en medarbejder der har en faglig baggrundsviden om heste og undervisning.

Vi ønsker os en underviser / elevskole ansvarlig der vil varetage undervisningen 2-3 aftener om ugen fast, og som stiller sig til rådighed, hvis klubbens andre undervisere skal have fri.

Vi ønsker os en medarbejder der vil være med til at lave flere hold, måske formiddags hold, hold for bestemte målgrupper af borgere, evt. ene undervisning osv. Vi ønsker os en medarbejder der vil være med til at lave arrangementer for vores ryttere.

Fortæl os hvad du kan tilbyde os, og måske er det lige netop dig, vi søger.

Vi er en rideskole med 6 elevheste og vi arbejder på at indkøbe flere. Vi har 2-3 hold pr dag, der undervises i dressur.

Vi forventer følgende:

Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og kan prioritere i dine opgaver
Du er fleksibel og får noget for hånden
Du har gode kommunikative evner, idet du refererer til bestyrelsen, kollegaer, samt forældre til elever på rideskolen.
Du er hjælpsom, positiv og har et godt humør og har gode sociale evner
Du har forståelse for samspillet mellem hest og rytter.
Er loyal overfor stedet og dets brugere og bidrager med positiv omtale samt god tone

Vi ønsker en medarbejder der starter på deltid, men som har ønske om at arbejde sig længere og længere op i tid. Kom gerne selv med dit ønske om antal timer. Vi drømmer om en medarbejder der kan se sig selv være en del af en rideklub flere år frem og som vil elske vores elevryttere.

Der er mulighed for et værelse på stedet.

Vi forestiller os at det med start pr 01.08.2022. Løn og timeantal går vi i dialog om.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send en ansøgning snarest muligt på Rok.bestyrelse@gmail.com. Fortæl os hvad du kan tilbyde vores rideskole.  Tøv ikke med at sende en ansøgning snarest muligt, da vi holder ansættelsessamtaler løbende, og vil søge indtil rette vedkommende er fundet. Ved spørgsmål til stillingen kontakt Jannie Madsen på 61358300 efter kl. 16.00 i hverdagene.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Mvh bestyrelsen

Ringkøbing og Omegns Rideklub

Kommenter artikel

(Kommentarer skal godkendes før de bliver vist)