Odendo

Klik på billedet og du vil blive ledt direkte ind på deres hjemmeside

På Odendo forbindes vores brugere med gode formål og ansvarsfulde virksomheder - I et koncept hvor alle vinder.

Gode formål kan helt gratis og uforpligtende oprette sig på platformen og modtage vigtige støttekroner. Det kan de, fordi der altid går en andel af salgsprisen til et godt formål. Et godt formål (sportsklubber, foreninger og NGO'er) kan også selv oprette auktioner på Odendo, og modtage hele salgsprisen uden betaling af kommission og salær til Odendo.

Vores store brugerbase, samt gode formål der markedsfører Odendo, gør vores platform til en attraktiv salgs- og markedsføringskanal for de ansvarsfulde virksomheder, der sælger deres oplevelser og produkter.

Denne kombination giver i sidste ende vores brugere mulighed for både at gøre en fantastisk handel og samtidig støtte gode formål.

Kontakt oplysninger:
Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage mellem kl. 09.30-11.30 og 12.30-15.00

Har du spørgsmål, er du altid mere end velkommen til, at kontakte os på

tlf.nr.: 4110 8040

AFHENTNING
Afhentning kan ske alle hverdage mellem kl.8.30-11.30 og kl.12.30-15.00.

Afhentninger kan ske ved lagerindgangen på adressen:
Nybovej 34, 7500 Holstebro